fridilain

är kvar hos frida, har stickat ut mina nystan till min halsduk så jag behöver fler synd för det har stoppat upp min sticknings-fas.
Well well idag så skulle vi då vaxa benen men det gick inge bra för frida och jag hade för kort hår på benen XD hoho vi är lena som små babyrumpor.. men iaf vaxningen blev uppskjuten till nästa helg så vi får helt eneklt spara.
På tal om att spara så vill jag verkligen få långt hår nu, hoppas det växer sjkut snabbt nu när det börjar bli vår... eller vår och vår i mina drömmar blir det vår men tyvärr är inte verkligheten densamma.

nej usch hade verkligen inget vettigt att skriva en lördagkväll som denna så ag ska nog avrunda här, tudis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0