inaktivitet

jag känner att bloggen är väldigt tråkig och inaktiv men vet ni vad? jag har lov och jag orkar inte bry mig riktigt, men den ska bli roligare och mer bildfylld jag lovar. fats det skulle underlätta med en kamera men det ska vi fixa, den är ju trots allt bara i björklinge eller nått och det börjar bli dags att lämna tillbaka den känns det som right?

well igår var jag på bio med kelsi, kollade på 2012 och shit vilken jobbig film jag satt helt panikslagen hela tidne och typ sat och hoppade sönder stolen. Hade typ träningsverk och spänn.skador i hela kroppen efteråt, dom på bion lär ju ha trott att jag var knäpp.
sängen väntade efter det och som dagens lärdom så vet jag nu var jag ska vara för att överleva när jorden går under om två år, men det kommer jag inte dela med mig av utan ni får se filmen.. sådeså!


idag då? jo jag har bara glott på tv och snart ska jag iväg till stan för att köpa lite behövliga saker som sällskap har jag frida:) så seya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0