Just empty words

ja tjejer och killar, gubbar och gummor, korta och långa, breda och tunna det blev ju ingen blogg igår.. anledningen: ja jag orkade helt enkelt inte.
men dagen var typ som vanligt eller nej den var förresten rätt bra började med sovmorgon, engelska, svenska, lunch sedan började dte roliga:
soffor knakar, soffor går sönder, mammor anländer vi gör om dom helt och går där ifrån som MILF's haha.
Sen vandrade min göörlis ner till stan och köpte lite tröjot tog hål i navelar samt åt en underbar och otroligt ljuv middag på kebab house (kött på pinne, min favo).
När vi sedan gick där ifrån formade som maten vi åt så skiljdes vi och jag åkte hem till kelson där det var lite plugg, paradise hotel, musik och en liten sovstund.


Okej nu till dagen.. skola som vanligt som vanligt dessutom fick jag 43/43,5 på samhällsprovet, NICE!
Sen dubbellektion av svenska då vi kolla på a walk to remember käka godis och grät som små barn eller åt minstonne jessica och jag..
Efter skolan tog frida  jag och jessica en fika och prata en massa om allt mellan himmel och jord och när kl slog sex gick jessi och dansa och frida och jag mötte mandy och satt och glodde på innebandy hela kvällen.. och ja nu ligge rjag här i min säng så så slitar den dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0