Långt men händelsefullt

Dagen har varit i stort sett som alla andra tråkiga onsdagar men sålänge min tjejor finns i klassrummet så klarar jag mig finfint.
Efter skolan begav jag mig till stan för att träffa söte jennypenny för vi skulle gå till min praktik och kolla hennes hår och om det va lämpligt för mig att sätta i löshår och lyckligtvis var det det, sen bestämmdes även att hennes hår skall slingas även det av moi.
ser fram emot det... med på  hela cupen var anneli som vi hittade rätt förvirrad utanför RedRoom:p

När det sedan var dags för dom att åka hem vandrade jag iväg till frida som var med malin, vi kollade runt lite på stan och gick till ica city för att köpa oss lite mat sedan gick frida och jag till gymmet och malin vek av åt ett annat håll någonstans på mitten.
Ja sen var det då gymning i 1½ timme och vi gick med  hurtiga steg därifrån vid åttatiden. Ja resten av kvällen har spenderats i soffan med lite wook och underhållning som tv och dator NICE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0