lördag

Idag kanske jag ska träffa massa sötisar från klassen men jag vet inte hur det blir med, har inte hört nått så det kanske blir nån annan dag.
Utöver det ser dagen ut som detta: middag hos farmor samt en eventuell filmkväll hos josefin men jag vet ej hur det blir med det heller.

Den 6 mars händer det grejer om allt blir som väntat och jag längtar extremt.
På tal om ingenting så behöver jag frivilliga som vill ha löshår ilimmat, man behöver endast betala håret själv så det blir mycket billigare än vad det annars skulle bli om man gör det hos frisör. Ja kanske ska nämna att jag ska göra dte på min prao med handledare så det kommer ju inte va helt amatöraktigt.

Har inte så mycket mer att säga gott folk, nu ska jag typ... ja jag vet inte rensa lite bilder på datorn kanske.

Kommentarer
Postat av: josefin

Jag kan fråga frida i min klass, hon har pratat om att skaffa det ett tag;)

2010-01-16 @ 13:57:35
URL: http://bjourling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0