lovilovi

fy och blä om några minuter är det måndag och sista dagen på lovet jag ska njuta så mycket det går. kommer nog mest vara helt nere och arg över att jag nog inte utnyttjat lovet till fullo, jag menar hallå? tänk hur mycket mer saker jag kunnat göra och hur många fler personer jag kunnat träffa men nej då väljer jag att vissa dagar bara ligga och tycka synd om mig själv fy!

Över till en helt annan sak, frida och jag har ju ett mål som vi ska slutföra elelr jag ska slutföra det iaf. vi ska bli som victoria's secret-modeller det vill säga totalt vältrimmade och bruna som om dom just legat och solat i flera veckor, dock ligger jag lite efter då frida egentligen bara behöver fixa brännan då hon redan har typ den ultimata kroppen. Men hur som haver så ska jag försöka få ihop till ett träningskort har frågat mamma och bett pappa om att hjälpa till lite med kosingen men har inte fått nått rakt svar ännu men jag håller tummarna som fasen. Beach 10 ska bli awesome och jag ska äga stranden! okej lite överdrivet kanske men det är mitt mål och drömmar skadar ingen och ett mål måste man ha att sträva efter så ready set go!

  
Ps. ni som läser detta och går i min klass.. se till att jag inte äter godis på rasterna för det är förbjudet!


Kommentarer
Postat av: Frida

haha kul att jag sitter och äter kladdkaka just nu :P

2010-01-11 @ 10:18:18
URL: http://justnotyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0