praktik & kväll med fulla muggar

Kom till praktiken kl tio då jag egentligen bara lyssnade på lite info och tog det lugnt fram till elva då JennyPenny kom.
Började blondera hennes hår på en gång och sedan en toning som sedan blev den perfekta blonda färgen för hennes löshår.
helené gick  igenom hur jag skulle sätta i håret och sedan körde jag igång, det gick asbra och jag fick mycket beröm av Helené också, dessutom var jag riktigt snabb det tog typ 3½ timme. Första gången Helené gjorde tog det  8 timmar vilket jag hade förväntat mig men icke.
150 hårslingor senare såg jenny ut som en liten ängel med sitt nu så långa och blonda hår. Ja det blev bra sörrni, ska försöka få fram en bild sen men det blir ett senare projekt.

Efter praktiken gick vi och mötte matilda och sandra och hängde sedan på kvarnen en stund tills jennys mamma kom och skjutsade oss till ultuna where the party was you know.
Vi åt en hel del pizza och gjorde oss sedan iordning, spekulerade om det va nån uppe på övervåningen elelr om det spökande vi kom inte fram till nått men sandra och jag var tappra nog att gå upp lite iaf emn ingen där....

Kvällen fortskred vi slog klackarna i taket och jag mötte en hel del nya människor. Om man bortser från vissa respektlösa människor som förstörde allt i slutet så tyckte iaf jag att det var mer än lyckat, jag hade iaf skitkul och vem har jag att tacka? jo annie såklart!

Så tack för att jag fick komma annie och hoppas din födelsedag blev super trots vissa små problem<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0