termosar

Just det som ni märkt så har jag ny design, väldigt annorlunda men jag gillar den. Amanda och jag (läs det som amanda) satt och knåpade ihop den igår hemma hos frida, så tanks mandy!

Nu är jag iaf hemma från frida och jag kan meddela för er som inte varit ute idag att det är dödligt kallt, jag frös ihjäl. Snart kommer kroppsdel efter kroppsdel bli svart och ruttna bort... fy så ofräscht men så blir det om man bor i sverige.
    Och det där pratet om att jorden bara skulle bli varmare och varmare och att isarna skulle smälta pga växthuseffekten det vettefan om jag tror på längre, detta måset ju vara det kallaste vintern på många år, iaf sverige.

På tal om kyla så var josefin och jag mycket fina när vi gick till ica igår för att handla godis, vi hade nämligen täckbyxor! very nice indeed gott folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0