Tissdagg

Dagen har varit skön började kl tio med engelska och svenska sen lunch och efter det hantverksteknik då vi gjorde lite allt möjligt. B-gruppen hade en utav deras föräldrar med och gjorde behandlingar på dom och nästa vecka är det a-gruppens tur, vi andra sysselsatte oss med att fixa varandra.
Jag sminka micken och micken sminka mig det blev bra vi hade en tidsgräns på en timme och skulle sminak glob samt framhäva ögonfärgen.
Micken fick grå globsminkning med rostfärg i, mycket snyggt. Jag fick en brun glob med röd som kontrast.
Alexandra verkade nöjd med allt så det är bara bra:) Ska försöka sno till mig lite bilder sen.

Nej nu ska jag sluta med detta, snart kommer och vi ska dricka mjölk och chittchatta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0