söndag och lördag i ett

Det blev både kusin-firande, Ikea och träning idag och det var ju helt enligt planerna inte sant?
Blev iaf lite blommor och lampor från ikea och sedan raka vägen till friskis för ett hårt pass med frida.
Vi hann med både skitsnack och träning, tur att vi är kvinnor som kan göra flera saker samtidigt:P


Detta inhandlade jag igår: blåa jeans, fyra diadem, två ögonskuggor, grå tröja med nitar från lindex


Fridas och mitt hang på Åhléns, dessutom ser ni ett par helt awesome converse där in the back.


Kommentarer
Postat av: Frida

shit vilka underbara fynd vi gjorde igår!

2010-01-31 @ 21:14:34
URL: http://justnotyou.blogg.se/
Postat av: rebecca eriksson

FAAAAN DEN DÄR TRÖJAN TÄNKTE JAG KÖPA PÅ MIN PERSONAL RABATTT! :O

2010-02-01 @ 01:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0