varning för värdelöst inlägg

har inget att skirva egentligen men matchen va skoj storvreta vann, fast frida och jag ahde kanske fokus på andra saker än matchen men det är sällskapet som räknas,, helt sant.

Det är dessutom sjukt kallt ute och jag vill inte gå ut men tyvärr måste jag spendera typ tio min mer i kylan denna dag, ska till kelson om han bara svarar i sin telefonjäkel.

imorgon hade jag tänkt att börja på ett nytt projekt, nämligen sticka. Fast när jag tänker efter så tror jag seriöst inte att jag komemr göra det är alldeles för lat för att ta mig ner på stan och köpa garn och sedan åka hem för att få tillbaka lugnet och sticka..

Kommentarer
Postat av: Frida

du får komma hit även om du inte ska sticka ;)

2010-01-06 @ 20:30:47
URL: http://justnotyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0