A bottle of water and i am down

På förfrågan av min mormor så ska jag nu ta mig tiden för att blogga.
Men min ursäkt kvarstår fortfarande  som "det är sommar då har man inte tid".
If när skrev jag sist? onsdag om jag inte minns fel, hade precis varit på grönan oh yes. Sedan dess har jag umgåtts med min familj, vänner, pojkvän och solen! Badplatsen har nog varit mitt hem den senaste tiden men nu är det vila på den fronten en stund för jag är bränd.

Idag inom en mycket snar framtid tror jag ska jag träffa den mycket efterlängtade rebecca, ska bli underbart att se flickan efter lång tid i frånvarande tillstånd.
Sen ikväll blir det kelsons hus och sen på lördag morgon drar jag iväg till dalarna en vecka as usual, troligen sista året vi gör det också sorgset må jag säga men man ska va glad för det man har!

ojoj vilket babbel nu ska jag återgå till mitt vatten


Update: Ops my bad jag skrev visst i torsdags senast, ingen skada skedd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0