cleaning you room doesn't clean up the mess in your soul

yuek, vad jag är på dåligt humör idag alltså skulle göra en rejäl genomgång av mina grejer  i rummet och näär jag slitit ut allting och skulle börja insåg jag att jag int eorkade så nu ser mitt för en liten stund sen ganska nystädade rum ut som ett tottlt bombnedslag.

Ikväll ska jag grilla med frida och josefin så jag hoppas dom kan få mig på lite bättre humör. En färdigsalald från ica skulle sitta som en smäck just nu... om bara mamma kunde komma och leverera en till moi.


Fint ställe dårå..

Nej fan så här kan det inte se ut måste ta mig i kragen och göra nånting och det är nu!

Kommentarer
Postat av: josefin

Mitt rum ser lika illa ut så du är inte ensam!

2010-07-07 @ 17:28:24
URL: http://bjourling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0