Bilder från NY

Shoppingen:

Smink, borstar, nageldekoration, primers, mascara, rengöring m.m


2 converse, ringar, myskläder trosa och läppglans från VS, väska

Jeansshorts, tröja, ballerina och klänning.
Senare i veckan tillkom två shorts, två klänningar, en väska, en plånbok och ett par jeans men dom får man väl kolla på live om ni träffar mig.

Madame Tussauds:












Mamma flirtar med george clooney


Jag drar en "all the single ladies"-dans med beyoncé


Nån jävligt lång basketspelare för mig är han en random


Jag och svampbob!

New Yorks "natur" eller hus, kalla det vad ni vill+ andra random saker:


Central Park


Maria Montazami har så rätt, sveriges cheese doodles är mycket godare än USA:s



Jag och Bror min uppe 73 våningar i Rockefeller Center

Troligen bara jag som tycker att det var helt awesome coolt att vi var på saks på 5th avenue:O vill va rik




Ett mycket fint donken som blinkar *är kär*






Times Square






Ground zero


Och nu... nu orkar jag inte mer. kanske att ni får se mer en annan dag kära vänner

Kommentarer
Postat av: sara

åh underbart! jag vill också åka till new york!!!!!

2010-06-23 @ 08:55:55
URL: http://barasaraolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0