Snart kommer nog mamma hem

Förstår inte vad som händer, helt plötsligt är det sommarlov och vips så åker man till the US and A...
Hur fan kan allt gå så fort, tyckte nyss att jag började ettan och jag tyckte nyss att det var dagen min bror åkte iväg för ett år men nu står allt precis framför ögonen på mig.
Sjukt... ja sjukt är vad det är.

Trodde aldrig att jag skulle säga detta men fan va sjukt snabbt tiden går, är det inte  bara gamla som säger så förresten. Är jag gammal? Hjälp.

Har börjat packa väskan till new york och solat har jag gjort så något brunare hoppas jag att jag är, gått på en rejäl powerwalk har jag också tagit mig så nu är jag förhoppningsvis fit for fight tills imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0