Student 2010, grattis alla jag är nedrans avis

Dålig på att blogga känner jag, men det händer mycket just nu och det är skönt för då blir man rejält trött på kvällen. En god vana tycker jag.

Fick astmamedicinen igår så självklart var  jag tvungen att testa den, och hur underbart var det inte att springa helt plötsligt!! jag har tyckt att det varit en pina att springa och nu vet jag varför... jag kunde ju inte andas.
Bra grejer det där.

Nu på morognen har jag varit och sminkat och fixat håret på Frida som ska vara konfrancie på treornas student.
Hon blev superduper vacker.
Gick upp 05.45 imorse! Omg, har även tagir en promenad på 80 min så här på morognkvisten.
Så nu kan jag ta det lugnt idag utan att känna mig tjock och lat!

NU:lägga in bilder påa lla presenter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0