Systemkamera vs. mobiltelefon

Om ynka sju dagar befinne rjag mig i New York... jag kan fortfarand einte riktigt fatta samtidigt somdet gör ont av längtan. Hur kan man längta efter nått som man aldrig upplevt?


Helgen har varit dunder iaf, fredagen spenderades på jobbet och med josefin, frida och även lite med madde.
Kom hem vid halv elva och då fick jag presents närmare bestämt en klocka och ett tillskott i min lilla servis, hoho tills jag blir vuxen oxh flyttar!

lördag va full av konfirmation, kelsons släkt och vännr, tårta, dansuppvisning, middag med min familj på tzatsiki, fest med massa folk, spend the night hos kelsi.
Iidag ahr jag chillat med kelson, varit på stan med frida, lite snicksnack med mois, sushi med la familia och nu sitter jag och kollar på Mobiler och systemkameror.

Er hjälp behövs ska jag köpa en systemare eller en mobiltelefon, har egentligen råd med båda men då blir det MYCKET mindre shopping i NY???


kaggevarning på mig men skoj vare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0