The sun is rising

Ligger fortfarande vaken, vet egentligen inte varför känner att jag behöver vara ensam med mig själv och på natten är enda gången man är det på riktigt, riktigt ensam, ensamt vaken. Ingen som stör, ingen man bara smsar av ren vana, ingen granne som låter. Bara tystnad.
Att vara själv vaken är en ganska mysig känsla, man är egentligen inte ensam bara själv vilket passar mig bra då jag hatar att vara ensam. Själv är rätt skönt iaf när man behöver det. Jag behöver det just nu.
Solen lyser in i mitt rumt och det är ljust som på dagen fats ändå inte lika, det här ljuset är mjukt inte så hårt som dagen, det luktar KitKat i hela mitt rum och spotify spelar nån random mysmusik som jag i och för sig själv har valt men ändå.

Håller på med en bloggdesign en sommrig en. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0