Two days in a row

Men tjo då bruuuds!

Igår skrev jag nada här i bloggen och det var för attjag umgicks med pojkvännen min och kollad epå top model och grejer.

Gårdagen var awesome fick vet att jag fick 55/55 på skönhetsprovet samt att jag fick MVG i slutbetyg i matte A. Så jäkla härligt.
Sen åkte jag och köpte konfrimationspresent till kelson, åt middag och firade morfar som fyllde sjuttio och sen mötte upp kelson för att umgås som sagt.

Sen blev det att jag sov över, så imorse åkte jag hem och städade lite, fixade ordning mig, åkte till vårdcentralen och kollade astman och kl 11.00 befann jag mig i skolan för att ha samhäll.

Det följdes av lunch och Hantverksteknik där vi hade våra modeller med 80-talstema. Jag hade moa och hon blev väldigt shmexig med värsta håret och make.

Ska försöka skaffa fram lite bilde rosm ni ska få se sen.

Kvällen avlutades med födelsedagmiddag dagen före min födelsedag hos mormor för att fira mig innan dom åker bort.

Nu är jag trött och ska dricka te!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0