12 bast

Hej och välkomna!
Igår hann jag inte skriva men jag kan förklara mig, jag hann inte.
Började dagen med Vip eventet på H&M med lite waynes coffee och vitamin drycker, till en början hittade jag inget jag hade tänkt att köpa men sen började det rulla och jag kom hem med en cardigan, armband, Bh och trosor.
Allt till ett mycket rimligt pris av 400 riksdaler.

Sen var det prao til fyra- fem hann därför inte träna för jag skulle hem till mamma och packa för att åka till pappa och äta middag och sedan hinna till amanda i storvreta innan åtta, Stress! Men det var det värt för igår var tha gang där och inte bara delar utav det utan hela vilket var mycket trevligt.

Nu har vi precis haft lite presentöppning och skönsång för felicia som fyller hela tolv år idag, inte klokt va tiden går fort när man har roligt!


Två av mina inköp.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0