9 to 7

Idag var det dags för praktik redan vid nio då vi skulle hinna med fasligt mycket saker under dagen, allt för att att modesvisningen ska bli så bar som möjligt.
Idag har jag:
*färgat bryn och fransar
*fönat tre kunder
*stylat en kund
*målat naglar på tre st
*färgat en kund
*Slingat en kund
*Svarat i telefonen
*packat bilen med tusen goodiebags
*köpt hårprodukter på här
*varit på diverse ställen för att hitta blommor samt fjädrar till modellerna
*Sist men inte minst har jag packat cillas bil full åt alla håll med grejs för imorgon.

Ja, det har varit en lång dag. Hela tio timmar har jag jobbat, så nu är jag fasligt trött men glad för imorgon är det äntligen modevisningen. Som jag har längtat ska bli riktigt skoj.

Nej nu ska jag ta't lugnt framför tv:n med Kelsi hela kvällen, imorgon ska jag nämligen befinna mig på VIP kl tolv och innan dess måste jag har hunnit få i mig en redig frukost och fixat mig helt fab, upp på scen ba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0