9nine9nine

Skulle börjat dagen med sam, men det va inställd så där gick vi miste om en rejäl sovmorgon på typ 1 ½ timme. SURT!

Sen rullade det på med svenska, engelska och htv. På htv gjorde vi frisyrer och stilrådgiving, helt okej.
Efter skolan var det gymmet på schemat där jag tränade järnet, behövligt.


Imorgon skulle jag haft en mega-sovmorgon till 12.15 men jag måste vara en lojal vän och hjälpa fridisen att bli vice ordförande och rösta så det är det jag kommer göra!

En mysig sak är ju ändå att kelsi och jag firar 9 mån idag, känns verkligen inte så! men det är exakt vad det är tre kvartar av ett år shit pommes!

Kommentarer
Postat av: frida

tack för det vännen! :)

2010-03-30 @ 20:50:13
URL: http://justnotyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0