Är sugen på pizza

 Hejsan gröngölingar!
Idag är det ingen skola då det råkar vara studiedag av något slag, skönt tycker jag för det betyder slappa hela dagen.

Har sovit i typ tolv timar och har vid det här laget både hunnit äta frukost och borsta tänderna. Har pratat i telen och kollat på film och grejer prima!

framåt eftermiddagen ska jag vandra ner mot stan då det behövs en promenad och jag ska kolla om min underbara ring från H&M har kommit in i sortimentet ännu, vägrar att köpa från internet och betala frakt förstår ni.

Dagen har tyvärr inte så mycket mer att erbjuda er läsare om ni inte vill veta detaljer om hur jag ligger och glor på film dagen i ända.. nej skulle nog inte tro det.
Imorgon där emot vankas det festligheter eftersom min fader fyller hela tjugo år? nej lite mer kanske men jag vågar inte skriva vad han egentligen fyller, jag kanske får spö eller nått. det blir trolligen middag hemma eller ute och jag hoppas på efterrätt mohahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0