Crap

Idag var det utv-samtals dag vilket betyder att jag var ledig hela dagen vilket var skönt. En extra sovmorgon sitter ju aldrig fel liksom, vid halv ett var det utv-samtal och det var felfritt så chill på det.

Efter det lilla samtalet åkte jag till gymmet för att på riktigt gå ner tio kilo, känns nämligen som om jag gått upp tio kilo i helgen. Fan på kalas alltså tårta och god mat och grejer, too much to handle.
så dte vart träning tills jag kände spykänsla och yrsel i huvudet men det var jag värd efter allt mat-syndande denna helg.
Jag har säkert gått upp allt jag lyckats gå ner nu, fan.

Men nu till roligare saker, efter träningen åkte jag till gränby c för att inhandla ett baslack, kroppslotion och sen råkade jag hitta ett fint nagellack. Typ ljusrosa bubblegum lovey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0