Get up, get up

Long time no see må jag säga men jag har helt enkelt velat ha en helg utan bloggmåsten, vilket var skönt.
Kan snabbt dra igenom om vad som hänt, fredagen vet ni ju som sagt, lördag var det intensivträning och släkten kom på  kalas för att fira systra min som fyllde tolv. Lördagkvällen/natten spenderades hos kelson stannade även hela söndagen då det var släktkalas fast för linus som fyllde i måndags om jag inte minns fel.

Så man kan väl säga att detta har varit en helg i kalasens tecken, mycket tårta har det blivit men det tar jag igen idag när jag ska träna järnet på gymmet och återigen börja på min lilla GI-metod.

Härnäst ska jag fixa mig lite så jag kan synas bland folk, sen blire utvecklingssamtal och träning för hela slanten. hörs och syns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0