Goodbye carbs, hello beach 10

Nu är det spikat! Imorgon börjar jag med GI, for real. NI må kansk einte tro det när jag säger att jag ska sluta äta mackor och pasta och andra carbs men jo faktiskt jag skämtar inte en millimeter.

Imorgon går min mamma och jag till gränby och inhandlar en ny kropp och en sundare livsstil till mig, hur enkelt var inte det liksom. Dessutom har jag ju bex som min stötte-pelare, hon kan detta känns tryggt.

Så hör upp nu alla som har tänkt bjuda mig på middag närmatse tiden! Jag vill ha kött och sallad, och chashewnötter punkt slut!

Mitt nya motto: Man blir vad man äter dvs en fast köttbit, ingen sladdrig överkokt makaron!

Kommentarer
Postat av: bex

we can do this girl!! :D

2010-03-17 @ 19:16:09
URL: http://rebeccalinneaerikssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0