handvolt,flickflack,kullerbytta bak fram sida hej hopp välkommen nackspärr

Måndag måndag kebabiga måndag.
Idag har vi haft teori i htv om naglar och grejs jobbigt att lära men nyttigt att kunna kan jag tala om.
Sen är ju detta en dag med lååånga raster men det har gått bra, vi har fjantat runt som vanligt alla görlies.

På idrotten var det redskapsgymnastik och jag var mycket envis när det gällde handvolten vilket nu har resulterat i nackspärr samt en stor del skratt hos min publik. Mattelektionen var därefter, bex och jag fjantade runt och skratta åt allt, samt funderade vi på att kanske ta oss en kebabmiddag någon dag framöver... hm gott men känns jobbigt att betala då jag skulle bli "hej jag köper kebab för hela mitt studiebidrag!"-tjejen. kanske inte så nice?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0