Helg helg mera helg

Nu är jag åter hemma efter min lilla tripp ut på landsbyggden.
I Fredags var det dags för att träffa tjejerna igen men det blev till slut bara jag och frida men vi hadde det dunder ändå, på morgonen bestämde vi oss för att kolla på kelsons match men vi missade massa bussar och hade lite svårigheter med att hitta och sist men inte minst så hade jag trott att den börja elva men icke, den började visst 10 så vi anlände till platsen lagom till matchen var slut. Grattis till mitt missöde.

frida och jag åkte då till stan för lite fönstershopping och fika, vi fick förresten med oss en varsin ring hem också.
Frida åkte hem och jag och kelson tog bussen ut till hans kontaktfamilj eller vad man ska kalla det vi kan ju säga famlij numero 2. Vi har haft det extremt mysigt med god mat, gott sällskap, små gulliga skrutt-barn som hoppar omkring och mycket chill-tid. Sånt gillar jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0