Hot Hot Hot

Dagen har varit mycket bra, solen har skinit och man ser hur snön smälter bort sakta men säkert. Idag var även första dagen jag hade min skinnjacka och inte frös en enda milli.

Började dagen med svenska sedan lunch och efter lunchen var det lång matte och sedan dubbellektion engelska då vi kollade på film, får även ledigt engelskan imorgon pga filmtittandet känns mycket härligt.

Jag har även lyckats äta nyttig mat hela dagen är stolt som tuppen! brakfrukost vilekt är mycket ovanligt för mig, sedan var det äckellunch men en fiskpannett och massa grönsaker fick jag i mig, under filmen när alla åt godis stog jag emot men stooora frestelse och åt frukt och nu har jag avslutat dagen med en promenad och kycklingsallad.

Mums på denna dag alltså, rundar av med en fin bild från svenskan


This is hot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0