kallakallakalladom

Dagen har varit jobbig som andra onsdagar med endast tråkiga lektioner dessutom hade jag glömt mina nycklar vilket gör mig ganska låst utan böcker och allt.
Men dagen blir super med alla flicks i min klass så ingen skada skedd.

Efter skolan åkte jag och rebecca ner till stan för att äta keebab mums sen lyckades jag få med mig nagellack hem också... ops. Skulle köpa mitt efterlängtade garn till resten av halsduken men det skulle inte komma förns på fredag så jag får fixa det då istället.

Nu ska jag bara chilla lite i soffan och sen ska jag iväg och träna, ska kolla om det finns nått skoj pass att gå på annars blir konditionspass hade jag tänkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0