Ledig dag

Ska väl ta att avslöja vad som är i paketet trots att dom flesta redan vet, jag har ju trots allt pratat en helt del om det.

Först kan vi ta en liten genomgång av vad som hänt under dagen eftersom jag va ledig. sov tills jag vaknade mycket skönt sen var det frukost och jag hann jobba lite och efter elva begav sig jag och mamma ut på en lång promenad på 1½ timme, direkt till gränby för att handla GI-mat.
Dagen har rullat på och jag har hunnit jobba en hel del på mitt event så nu fattas bara ett ynka företag och två ynka loggor det känns super-skönt.

Åter till innehållet i mitt paket då:

Jag gillar det skarpt, tänk när man är brun hur snyggt som helst.

Kommentarer
Postat av: josefin

jag har också köpt en bikini med det mönstret, men min är annan modell :D

2010-03-17 @ 18:13:40
URL: http://bjourling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0