Lördag

Hej allihopa, godmorgon eller goddag beroende på när man vaknade en lördag som denna. Sitter i soffan färdig och klar för x antal timmars jobb. ska åka om sisådär 35 minuter för att komma i rättan tid.
Det blir alltså modevisning idag då, kom alla ni som är över 18 år. Det kommer bli skojigt som fasiken med goodiebags och grejer ska försöka få mamma att knäppa massa kort som jag kan slänga upp här ikväll eller imorgon, så håll ögonen öppna!

Nu ska jag vila mig ordenltigt och ta reda på va det är för temp ute så jag kan välja lämplig jacka. puss påer

Kommentarer
Postat av: amanda

gaah, jag vill också komma och kolla! För att eeeh, stötta ditt jobbande.. Absolut inte för att få en goodiebag, absolut inte ;p. Haha. Lycka till sweetie!

2010-03-06 @ 15:44:08
URL: http://geezelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0