Lyckliga liv

Idag var det ju bara att dra sig till skolan trots att jag var äckligt trött, dessutom behövdes en redig frukost då det vankades prov i svenska typ som nationella i 9:an fast bara för våran skola (dom som läser svenska A).
Det känns ganska bra så jag hoppas resultatet blir bra likaså, efter lunchen traskade micken och jag ner på stan och drog en fika på Wayne's mumsigt värre må jag säga.

Kl ett samlades hela klassen utanför Åhléns där vi skulle kolla på en "mässa" som vi trodde det va men icke helt tomt, tillslut kom iaf en make upartist som gjorde en enkel sminkning på Jessica och fy bubblan va stilig hon blev.

Dagen första höjdpunkt var när jag fick göra av med lite pengar: köpte mig en skinnjacka till våren eller imorgon som jag skulle vilja ha det och ett nagellack som är väldigt likt det från essie som jag visade för några dagar sedan.

Dagens andra höjdpunkt: kom hem och såg ett brev från försäkringskassan på golvet som var till mig, skoj tänkte jag och öppnade.
Där i stod det inget mindre än att jag skulle få 9800 kr i ersättning för mitt fula ärr som jag fick efter operationen förra julen. Jag stod och skrek av lycka, fatta att jag kommer kunna shoppa upp allt det där i new york i sommar!:D jag är mer än äckligt glad.


Mina vackra inköp.

Jessicas ljuva ansikte.

Kommentarer
Postat av: amanda

hahaha, yeeeah! Om du är snäll får du kanske kanske låna det, nångång ;)!

2010-03-02 @ 20:19:35
URL: http://geezelius.blogg.se/
Postat av: Caroline R

Åh vilket snyggt nagellack, I have one to! :D

2010-03-03 @ 18:28:33
URL: http://packadavenivaskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0