over and over again

Skola igen efter långhelg, väldigt okej trots sen lunch men malin och jag proppa i oss som sjutton så för första gången i världshistorien var jag inte hungrig på hela eftermiddagen trot en lång lektion fram till fem.
Sminkade dagsmake, fick fria händer så det var skitskoj enligt moi, jag sminkade bexi och hon blev snygg som satan och nöjd blev jag. Blev dessutom sminkad i en mycket fabjolus make så det är jag glad för.

Efter skolan gick jag ner till stan med bex, malin och jessi. Malin och bex svängde sedan av mot dansen och jessi och jag gick runt och kolla i nån timme innan det var dags för mig att dra mig till restaurangen där det var dags för födelsedagsfirande för fader min, Grattis grattis btw.

Nu sitter jag här och lyssnar på lille malins helt ljuvliga röst i fireflies som hon spelade in för ett tag sen (hennes är mycket bättre än originalet). Låten går just nu på repeat och har gjort ett bra tag, kan inte sluta förvånas över hur fint hon sjunger och som värmer hela mitt hjärta med skönsång.
Ville helt enkelt bara berömma denne lille fillur som är next up i rampljuset på världscenen.
HUrray!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0