Stormy

Hej min fina men få läsare!
Dagen har varit helt okej svenska, hål, lunch, matte, engelska. Enda minuset var nog att det var äcklig mat och att hela skolan lukta firre, får en obehagande känsla av att firre-lukten ska sätta sig fats i mitt hår hud och kläder och att jag sen går runt och luktar som en mört. Inte kul.

Nu till dagens skönaste, träningen! Fy vad skönt det är att träna och sen känna stoltheten efteråt och ännu bättre känslan av att sitta helt trött och matt i soffan som jag gör nu, underbart! Dess utom såg jag en rejäl mums-bit på gymmet idag som bara gjorde vistelsen ännu bättre. yummi!
Dock mår jag inge bra, har ont inuti mig och mår illa känns som om det kommer en kasst-spya när som helst. Haha.



En fin bild på mig när jag voltar och inte riiiktigt hann runt så det blev en halvliggande ramling där.

Sen denna godbit som jag inte kan få nog av, föreställande jessica som sumo haha kan ju lägga till att det är hennes tröjja som är fylld med luft alltså inte hennes riktiga former:P
Funderar på att ha den som skärmsläckare...

Kommentarer
Postat av: Jessica

HAHAHAHAHAHA! sååå jävla skämmig bild, tänk om folk skulle tro att jag verkligen va så tjock :O

2010-03-26 @ 22:12:07
URL: http://jessicaaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0