Torsdag och pump

Trodde att jag hade bloggat idag men naej måste ha drömt det.
Har iaf haft en bra dag, började med sam-prov gick strålande tycker jag sen kunde vi flytta fram svenskan därefter engelskan och vipps så slutade vi vid ett.
Direkt efter skolan tog jag mitt pick och pack och drog till gymmet, det blev en timmes träning där sen gick jag en promenad till mammas jobb där jag tog nån halvtimmes träning sen vandrade jag hem så det belv nog 2 h träning sammanlagt. Känns härligt.

Imorgon är det ledigt pga av de långa dagarna förra veckan, men inga vila för det inte nej det blir till att städa hela lägenheten (mammas order), träna ett pass på gymmet, tvätta, samt umgås med mina flickor på kvällen. mysigt.

resten får ni veta sen, eller inte.. ledtråd är att jag hade tänkt packa en väska och bege mig ut på lantlig mark denna helg en nypa frisk luft helt enkelt men som sagt mer om det sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0