Ursäkta mig!?

Var kom all denna snö ifrån?!
Vaknade idag och var skittrött men kämpade mig upp och pappa föreslog en promenad efter frukosten och det gick jag med på. Det snöade lite men inte tänkte vi på det "det skulle säkert snart sluta" men icke, en timme senare kom vi hem som snögubbar bokstavligt talat. Min halsduk är fortfarande inte helt torr:P

En annan rätt tråkig sak är att jag bröt mitt GI-grej efter tre dagar men jag har tänkt: helger är till för att man ska njuta av dom så jag tänker köra stenhårt i veckorna sen så är jag inte lika noga på helgen, då kan man faktiskt unna sig en potatis. Jag läste faktiskt i en bok att man kunde göra så, man gör det lite svårare för sig själv i veckorna men det är det värt för om en potatis får mig lycklig en lördag så är det värt det. Man behöver inte trycka i sig godis eller chips för det, och det har jag faktiskt inte gjort yey me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0