Dr Emma

Började dagen med hantverksteknik där vi lärde oss HLR (hjärt & lung-rädding) på dockor, mum mot mun-metoden och grejer. Det var faktiskt rätt kul och nu längtar jag efter att få rädda någons liv!

Det blev även en tripp till närakuten med jessica då hennes knä var smärtande efter en tackling under gårdagen, känns som om jag är inne på linjen sjuksköterska:p
Idrotten blev inställd vilket resulterade i att vi kunde flytta fram matten samt samhällskunskapen och sluta en timme tidigare. Skönt må jag säga då dagen varit rätt trög.

Efter skolan umgicks jag lite med malin, ida och frida i biblioteket innan jag begav mig hemåt i snöyret. burr.



Jag och MiniAnne när jag räddar hennes fagra liv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0