9 Mars and no more

Hej alla glada! haha jag börjar bli så sick in the head känner jag. Dagen för mig har varit helt vrickad men jag kortfattar med lite "punkter"
inställd samhäll, betyder en och halv h sovmorgon om jag hade vetat.
engelska, blev utskälld av en onödigt dampig lärare
svenska, satslösning mums!
lunch, äcklig frukostkorv skulle kunna dö för en kebab!
hantverksteknik, fick en vikarie för alexandra som har fått barn. Sofia heter hon en skitgullig tjej som är jätte bra på smink och grejer, min nya real-human-idol, I adore!

Efter skolan så gick jag ner till stan för att kolla min trisslott eller rättare sagt lösa in den gamla mot en ny men ingen vinst bajs, 10 riksdaler åt pipsvängen.


Söt-malin som jag gjorde röda läppar på idag, awesomeness! älskar färgen på läppstiftet btw


snyggbilder på oss, jag vet att ni gillar det. Malin och bex jobbade med mina biglips tottee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0