80-talet i sitt esse

Har sökt på internet i evigheter efter lite inspiration på 80-tals smink/hår och blabla. Det är näst intill omöjligt att hitta nått som är fint för allt från 80-talet ser ut som billiga... jag jag vet inte vad. Allt är bara fult fult fult, och så ska man göra en snygg tolkning av detta? ja det kan bli en utmaning, hur detta tema till modelldagen lyckades bli valt har jag ingen blekaste aning om.
Men efter en hel del sökningar så har jag lyckats hitta en bra utgångspunkt känner jag en bra inspirationskälla.
Så nu ska jag visa ett litet kollage på mina tankar, like it or don't.
Ärligt talat så gillar jag det faktiskt så nått snyggt kan man kankse se i 80-talet. Allt går om man tolkar rätt så här har ni min tolkning som jag snart ska utföra på en modell, vilken det blir har jag inte bestämt ännu dock.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0