Friday i'm in love

Goddag!
Denn amorgon har jag ägnat åt en powerwalk sedan ett långt bad... och fy va skönt det va, första badet på hur länge som helst.

Nu ska jag ut och sätta mig i solen en stund sen ska jag nog ta en promenad ner till stan och köpa mig en tidning. har ingen aning om hur lång tid det tar att gå till stan men det tar typ 20 min att cykla så fram och tillbaka så blir det nog en rejäl långpromenix, skönt!

Me in action, och ni kan pusta ut jag är inte gravid även fast det kanske ser ut så, står bara allmänt som en gnu.
.
 
Här är iaf the result of jennys hår, så nu är hon långhårig igen ska försöka få tag på en förebild till er, får se om jag lyckas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0