Kära pappa jag önskar mig en xperia i present....

Naglarna är målade blåa "I <3 Fyris"-tröjan är omsydd och kläder jag behöver ligger framme, nu är jag redo för slaget mot rosendal imorgon.
Efter slaget ska jag och träna och sen blir det att mysa med kelson hela kvällen, hur underbar onsdagslyx är inte det?

Har Beställt en klänning från nelly.com tills på fredag så nu ska jag kolla om jag kna låna ett halsband av fridisen sen är jag ready to go i princip.

Dagen har bestått av samhäll, engelska, svenska och skönhetsprov. Skönhetsprovet var enkelt så det gjord einget att jag inte hade pluggat.
Efter skolan åkte jag och rebecca in till stan för lite shopping samt en massa skitsnack och drömmar om mobiler, vi är så obsessed av nya grejer alltså.

Sen kom bjull och vi hämtade ut biljetterna till SATC 2 på lördag, awesome!

Dagens shopping blev: 6 par trosor, en brun utan sol, biobiljetter och lite medicin på det.


Min inom tre dagar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0