Konfrontera det

Fredag: Min valborg var super trots vissa små olyckor och att allt inte blev som planerat men sånt får man ju räkna med kan jag tycka.
Började iaf dagen forsränning som vi snabbt sket i då vi inte såg ett skit så vi kollade läget i affärerne och sedan blev det en god cupidosallad eller subwaymacka för vissa till lunch i stadsparken, det va ju awesome väder som gjorde det hela helt perfekt.
Efter att ha träffat en massa folk så började alla droppa av åt olika håll och jag åkte hem för att sedan när mandy kom gå och handla, det skulle bli makalöst med grillning och allt men påvägen hem upptäckte vi... att vi hade glömt köpa grill. Ackack men det blev omtyckt av alla ändå så det kändes ju bra.
Kvällen rullade vidare med spel och skratt och det hela avslutades på mc donalds eller donken om ni vill kalla det så, vissa anser ju trots allt att det är två helt olika ställen.
(vill ni se fler bilder från valborg kika in hos malin eller hos amanda)




















Lördag: kelson, mandy, leo och jag vaknade upp rätt så tidigt ändå men mandy och jag drog oss kvar ett bra tag medans kelson och leo roade sig med barnpogram... beräkna mogenhetsgraden på den ni:P
När vi städat upp alla chipssmulor och vi gjort oss representabla igen så åkte mandy hem och likaså leo, kelson och jag ja vi vandrade hem till kelson för att sedan åka vidare till kelsons moster.
Där åt vi supergod mat och efterätt och hela kittet, riktigt gott var det iaf. Skulle kunnat äta hur mycket som helst nästan.

Kvällen avslutades i kelsons säng med chips och filmen shutter island men när kelson envisades med att somna hela tiden stängdes den av eftersom jag strängt vägrade att kolla på den själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0