Lite bränna skulle sitta fint

Va ute och gick en promenad till MediaMarkt och tillbaka, skulle köpa Avatar men dum som man är så tänker man inte på att "hmm... kanske att det har stängt kl 6 en söndag"
utan det får man se när man kommer dit. "Damn"

Men inte tjurar jag för det nu har jag ju ännu en dag vunnit över min stegräknare beach 10 här kommer jag fit as a model... eller?
Fint väder det är det och det är ju härligt som tusan och med stormsteg så närmar vi oss sommarn, för guds skull det är ju redan maj. Och på tal om månader så firade jag och kelson 10 mån på valborg, men var det någon som kom ihåg det? nej det koms på imorse. hihi busigt, men grattis (säger man grattis?) på dig pojkvännen min<3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0