Målaren själv

Nationella idag då, jag tyckre det var hyffsat lätt dock var det nån del på hör-provet där dom prata för snabbt och jag satt där i mina egna tankar så jag missa typ två frågor och det var ju inte så värst bra kan man tycka.
Sen var det bara hvt kvar, lång lektion som bara kändes längre med massa frågor och grejer.

Efter skolan bleb det presentshopping med frida till en speciell miss bjurling som snart är sina 17 år fyllda, stor tjej det där.

Tiden hemma har bestått av lite träning, lite leka målare är nöjd med vad jag har åstadkommit... bilder kommer när allt är klart.

Kommentarer
Postat av: Josefin

Yeah, gillar mittensektionen av ditt inlägg! :D

2010-05-04 @ 23:54:55
URL: http://bjourling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0