Måndag

Härlig dag må jag säga.
Hade en lektion idag, kändes lite ovärt speciellt när vi inte fick vet att idrotten var inställd så att vi satt där och väntade igenom en håltimme på två timamr för att sedan ha idrotten som vi inte hade..

Efter skolan åkte jag till mammas jobb och lärde mig kassan, så nu ska jag jobba och tjäna pengar tis-tor! Hur välbehövande och bra är inte det på en skala?

Över till en helt annan sak så har min sopp-diet gått bra idag, har inte ätit nått annat än tre soppor och vatten i massor.
Det jobbiga är att jag har varit hungrig konstant, men det ska tydligen gå över efter några dagar så skepp och hoj era landkrabbor så syns vi på beachen i sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0