Myskväll

Igår var det ju då nationella och det gick bra tror jag, efter det fick vi sluta och jessica, jag och malin gick in till stan, köpte en glass samt en tidning och satte oss och glassade på bryggan i solen. Riktigt mysigt faktiskt, vid halv två åkte malin och jag hem till mig där vi började måla naglarna och åt toblerone och grejer.

När kl slog fyra ramlade rebecca in och vi åt pizza och shoppade mängder med chips sedan satte vi oss bekvämt i sängen och kollade på alice in wonderland, weird film. Men den är ju det i disneyversionen också så det var väntat.

När malin och bex gick till bussen toog jag cykeln till kelson och spenderade natten. Snipp snapp slut


Kommentarer
Postat av: Jenny in need.

KJ! I totally need your help. Om du inte har något för dig på onsdag skulle du gärna få kladda någonting i stil med det här: http://blogg.veckorevyn.com/lindas-sminkblogg/2010/05/13/aprilfavoriten-antligen/ i mitt face innan min skiva!

2010-05-13 @ 22:55:41
URL: http://nochebuena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0