Problem med shoppandet?

Idag efter skolan tog jag och frida samt malin en sväng ner på stan och åt en delikat middag på Cupido sen fick jag med mig två armband hem, hade glömt plånboken men frida lånade mig pengar till det... hur desperat efter nya saker får man egentligen bli?

När jag kom hem så bestämde jag mig för att starta ett litet projekt, det handlar om min garderob... mer än så får ni inte veta förns det är klart.
Kommer nog inte ta allt för lång tid om jag känner mig själv, har värsta begäret efter en förändring i mitt liv så detta är väl en bra början.


Frida, jag gratulerar dig! Du är härmed dagens.. eller nej månadens datanörd! <3


Kommentarer
Postat av: frida

haha omg! det är inte okej att jag sitter så där!! :p

2010-05-04 @ 18:52:16
URL: http://justnotyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0