Slaget

okej slaget då:
Började med att vi träffades i skolan för att måla lite blåa ränder i ansiktet och så vidare, sen blev det korståg till fyrishov där det var fullt ös hela dagen och vi krossade rosendal. Fast vi fan inte men dom var rejälta tärda då vi var så mycket bättre än dom i klacken så att dom snodde våra ideér om och om igen.

Efter en lång dag med klappande och skrikande gjorde att jag med tunga ben, smärtande hals samt händer och en totalt tom mage släpade mig till gymmet för ett rejält pass. 45 min var jag näst intill svimfärdig så det blev att gå till duschen för att sedan ta mig hem till kelson och umgås med honom och äta mat i massor. Och ja jag spenderade hela kvällen med min älskling och sen var det hem och bums i säng.

Här är lie bilder från slaget:










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0