Snark....

Fy fan vilken jävla dag:O
För det första så sov jag typ tre timmar i natt på grund av att jag var upp och drack, dog av värmeslag, frös, va upp och kissade och en massa annat så lite lagom trött va man ju imorse.

Men jag kämpade mig upp och drog med mig kelson på samma gång sen ahr dagen avrit rena helvete, har bara velat ta livet av mig för att kroppen ahr varit helt borta, ingen hemma där inte.

Ska äta soppor i två dagar till nu sen blir det GI-diet igen plus massa träning.
Fick även veta att jag har gått ner två kilo i rent fett på dessa fyra dagar! fatta två kilo helt rent fläsk, det är ju värsta fettsugningen ju.

kan väl bjuda på en sortsbild av nått slag:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0